Paikalliset

Imatran Seudun Sähkö tiedottaa sähkölaskuista - Sähköt eivät katkea, jos asiakas on Postin varassa

Kuvituskuva.

Arkisto/Onni Ratala

Imatran Seudun Sähkön asiakaspalvelukumppani Ropo Capital hoitaa yhtiön laskun välityksen ja perintää. Marraskuussa (vkolla 45) lähetettiin asiakkaille sähkölaskuja, joiden eräpäivä on 25.11. Osalle asiakkaista sähkölasku ehdittiin toimittamaan ennen lakon alkamista, mutta osa toimituksista viivästyi lakon vuoksi. Lakon aiheuttamien viiveiden vuoksi paperilaskujen eräpäivää siirretään tarpeen mukaan. Eräpäivän siirtoa voi pyytää maksupalvelusta puh. 09 2315 0463 tai [email protected] Maksupalvelu palvelee ma-pe klo 8-20 ja la klo 10-15.

 

Postin kautta lähetetyille laskuille ei kerry viivästyskorkoa lakon aikana. Viivästyskorkoa aletaan periä vasta, kun tilanne jakeluviiveiden osalta on normalisoitunut.

 

Sähköt eivät myöskään katkea eikä perintäprosessi etene, jos asiakas on Postin jakelun varassa. Postin jakelussa olevia toimeksiantoja ei edistetä lakon aikana, ellei asiakasta ole pystytty tavoittamaan vaihtoehtoisia kanavia esim. tekstiviestiä tai sähköpostia hyödyntäen.

 

Seuraavat sähkölaskut Imatran Seudun Sähkön asiakkaille lähetetään viikolla 50. Tilaamalla e-laskun verkkopankin kautta marraskuun aikana voi varmistaa, että joulukuussa lähetettävä sähkölasku saapuu perille ajallaan.

 

Asiakkaita suosittellaan käyttämään hyödyksi Wattis online-palvelua, josta löytyvät kaikki asiakkaan sähkölaskut pdf-muotoisena. Myös Ropo Capitalin maksuneuvonnasta asiakkaat voivat pyytää alkuperäisen laskun sähköpostiinsa, sähköyhtiö neuvoo tiedotteella.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Etusivulla nyt

Uusimmat: Paikalliset

Luetuimmat paikalliset

Uusimmat

Luetuimmat