Paikalliset

Keskustelu Eksoten rekrytointikampanjasta jatkuu – yritysvalmentaja julkaisi oman analyysinsä YouTubessa, markkinointiosasto saa kehuja

Kuvituskuva.

Arkisto

Keskustelu Eksoten kohutun rekrytointikampanjan ympärillä jatkuu.

Alkuviikosta Yle kertoi, että massasta poikkeava ilmoitus vedettiin pois sosiaalisesta mediasta kesken hakuajan hallituksen puheenjohtajan käskystä.

Nyt asiaan on ottanut Ylen julkaisemien tietojen perusteella kantaa myös Ammattijohtaja.fi:n perustaja ja yritysvalmentaja Tero Puranen YouTubessa julkaisemallaan videolla.

Kampanja-analyysissa Puranen käy läpi Eksoten tapausta. Hän luonnehtii rekrytointikampanjaa mielenkiintoiseksi ja opettavaiseksi monellakin tapaa.

Puranen heittää analyysissään ilmaan senkin mahdollisuuden, että myös Eksoten hallituksen puheenjohtajan toiminta olisi osa kampanjaa, ja kampanjan kiinnostavuutta kasvatettaisiin näin entisestään.

Purasen mielestä Eksoten markkinointiosasto on joka tapauksessa toiminut hienosti ja ammattimaisesti, ja tuloksia, eli kiinnostusta työpaikkoja kohtaan, on tullut.

– Eksoten markkinointiosasto, hattu päästä, Puranen kehuu videolla.

Mitä tunnetta artikkeli sinussa herättää? Ilmaisemalla tunteesi näet toisten reaktiot.

Lisää aiheesta

Yle: Eksoten erikoinen rekryilmoitus suivaannutti talon omaa väkeä – Marja-Liisa Vesterinen käski poistaa ilmoituksen somesta kesken hakuajan10.7.2019 09.13

Etusivulla nyt

Uusimmat: Paikalliset

Luetuimmat paikalliset

Uusimmat

Luetuimmat